poloniainfo.dk

Największy portal polonijny w Danii.
 

Aktualności:



Autor Wątek: pożyczka samochodu z zezwoleniem na jazde  (Przeczytany 4189 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline piotrekkk

  • Początkujący
  • *
  • Podziękowania
  • -Dane: 0
  • -Otrzymane: 0
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
pożyczka samochodu z zezwoleniem na jazde
« dnia: 30 Lip 2010, 23:05:55 »
Witam!!!

Mam w planie starać się o pozwolenie na użytkowanie auta na blachach polskich. I mam odnoście tego dwa pytania

w 2009 od września do lutego 2010przez pół roku studiowałem w dani (też pracowałem ale tylko trochę, oczywiście mam swój CPR) i po tym okresie oddałem cpr card i ogólnie zgłosiłem wyjazd z Danii. Teraz od września 2010 przyjeżdżam na roczną praktykę (jako że jestem studentem dochód brutto to 12tys DKK). Chciałbym się zapytać czy z waszego doświadczenia będę miał problem  uzyskaniem pozwolenia na jazdę na polskich blachach? Co skat bierze pod uwagę przy wydawaniu pozwoleń? zarobki czy jakie to jest auto i z którego roku czy tylko że przyjeżdżam na praktykę.. czy ogólnie wszystko.. ? Macie może jakieś doświadczenie z taką sytuacją. A i ogólnie chciałem zapytać czy jest to dobry argument że na praktykę muszę dojeżdżać 45km w jedną stronę??

Drugie pytanie jest odnoście pożyczania samochodu. Czy te pozwolenia są na osobę czy tylko na samochód... czy mógłbym bez ograniczeń pożyczać ten samochód koledze który mieszka w Kopenhadze (ja będę mieszkać w Aarhus)???

[Posted on: 30 Lip 2010, 21:45:10]

Jeżeli chodzi o pożyczanie samochodu to domyślam się że nie... na wniosku jasno pisze kto miałby być użytkować samochód...